17 Aralık 2014 Çarşamba

ÇEKİLİŞ SONUÇLARI


Günaydın herkese :))

Dün itibariyle blog çekilişimizi yaptık. Fazla katılım olmadı ama olsun :) katılanlara sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Biliyorsunuz çekiliş yapacağımı tarihli yazımda duyurmuştum ilk defa. Bu yüzden o yazımıza yorum bırakan 3 kişiyi ve çok uğraşıp da yorum bırakamayan 2 arkadaşım Seval ve Ayça'yı da dahil ettim çekilişe :) hepi topu 14 kişi oldu zaten.

Çekilişi noterimiz Meriç Atik'in huzurunda kameralar önünde yaptım. Kaydımız onun kıkırdamaları yüzünden birkaç kez yenilenmek zorunda kalsa da başarıyla tamamladık çok şükür :))




Noel Babayı Kazanan : Hülya Yıldırım

Yılbaşı Çelengini Kazanan : Esen Can

Şans Meleğini Kazanan : Ayça Eren


Katılan herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum, çam sakızı çoban armağanı hediyelerimi beğenir inşallah şanslı arkadaşlarım.

Bir sonraki yazımda Budapeşte seyahatimin ayrıntılarını anlatacağım sizlere. Yine çok güzel bir gezi oldu :))

Çok uğraşmama rağmen videoyu buraya yükleyemedim :( izlemek isteyen arkadaşlarım facebook sayfamda bulabilir videoyu :))

Kucak dolusu sevgiler benden size :)))
 

2 yorum:

  1. :))) Semoş çok teşekkürler, sağol güzel arkadaşım, şans bana güldü, diğer arkadaşlarım üzülmesinler ama, yine yaparız di mi semoş :)

    YanıtlaSil
  2. İlk defa bir çekilişte bana bir şey çıktı çok mutluyum....hem de arkadaşımın el emeği olunca daha da mutluyum:)))))

    YanıtlaSil