20 Mayıs 2014 Salı

KARANLIKTA KALANLAR....



Herkese günaydın,

Bugün, herşey taaa en başında planladığım gibi gitseydi, sizlere annem ve teyzelerimle yaptığımız Frankfurt-Viyana gezisini anlatacaktım. Ama ne yazık ki gezimizin 4. gününde Soma'da yaşanan faciayı öğrendik ve bütün hevesimiz kaçtı. Elimizde kumanda TV kanallarından haberlerin ayrıntılarını almaya çalıştık. Geçen her dakika daha da kahrolduk. Allah ölenlere rahmet, kalanlara sabır versin.

Konuyla ilgili pek çok şey yazıldı çizildi söylendi, hala da konuşuluyor, konuşulacak da sanırım. Benim de içimden geçen bir sürü şey var yazmak istediğim ama yazamıyorum. Sadece bir tek şey söylemek istiyorum, ben bunun, o karanlıkta kalan insanların kaderi olduğuna inanmıyorum. Yapılması gerekenler zamanında yapılsaydı, aksaklıklar yapılan teftişlerde tam anlamıyla belirlenip gereği yapılsaydı, onca insan karanlıkta kalmayacak, geride onca dul yetim bırakmayacaktı... Umarım bu sefer bu işin peşini bırakmazlar, bir daha böyle felaketler yaşanmaz.

Bir süre paylaşımda bulunmayacağım umarım beni anlarsınız.

Karanlıkta kalanları Allahım inşallah nurlar içinde pırıl pırıl bir dünyada yatırıyordur.

Hepinize sevgiler......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder